tirsdag den 2. juli 2019

Nu sker der snart noget...

Jeg har nemlig bestilt vinduer og dører til skuret aka vores kommende udestue...

De kommer i næste uge, og så skal de stå på lager til uge 30, hvor vi kommer hjem fra ferie. Så skal der ske noget...


Gulvbelægningen skal ændres, og i første omgang skal vinduerne i.

4 stk. bondehusvinduer magen til dem i selve huset...


Jeg glæder mig. Og til efteråret skal hjertetræer og magnolia i bedet med flis foran udestuen flyttes, så der kommer lys ind i udestuen.




Jeg tænker, at jeg skal sidde her, mens de andre knokler.

Sidde og lede og forlede arbejdet, det må være rimeligt...



Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tak fordi du giver dig tid til at kommentere på mit indlæg.
Det er jeg rigtig glad for.

Kan du ikke lægge en kommentar, så skriv til engvang@postkasse.net