mandag den 19. august 2019

Ferieglimt...

I ferien var bilen til service, så mindste manden og jeg tilbragte nogle timer i et shoppingscenter i nærheden...



Vi høstede rødløg, og de ligger nu til tørre indenfor, da vejret ikke lige er til det uden for...


Jeg sendte familien på McDonalds og snuppede et par rugbrødsmadder og et afsnit af en serie...


Kattene var dovne, og det har vi også været. Lavet en helt masse ingenting - og det er faktisk sværere end det lyder...


Besøgt venner ved Hvidbjerg Strand (Børkop) og gået med bare tæer i sandet...


Jeg fik samlet et puslespil med 1000 brikker - det skal jeg gøre igen. Det er noget så afslappende...


Vi fik prøvet en masse nye opskrifter - især kage opskrifter...


Men der var også nogle små praktiske ting, så som at fuge ved terrassedøren efter vi fjernede fodlister for at fluenetsdøren kan være der...


Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tak fordi du giver dig tid til at kommentere på mit indlæg.
Det er jeg rigtig glad for.

Kan du ikke lægge en kommentar, så skriv til engvang@postkasse.net