torsdag den 29. august 2019

De skide buer...

De vælter hver eneste efterår/vinter - eller bliver vildt skæve.

Så jeg klipper klemantis og kaprifolier ned hvert forår og regner med, at vi får lavet nogle andre buer/pergola, inden planterne når at vokse igen.


Men det nåede vi heller ikke i år...


Så vi nyder blomsterne og håber det bliver inden næste sommer, vi får lavet noget.


Måske skal jeg klippe dem ned i efteråret - så kan vi måske lave noget i løbet vinteren.

Men kan man klippe ned på den årstid? Det må jeg lige have fundet ud af, for der skal altså ske noget. Og jeg mener faktisk, at vi har materialer liggende til det.

Nu skal vi - og med det mener jeg manden - lige have fundet noget tid...



Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tak fordi du giver dig tid til at kommentere på mit indlæg.
Det er jeg rigtig glad for.

Kan du ikke lægge en kommentar, så skriv til engvang@postkasse.net