onsdag den 15. januar 2020

Det var ikke det, jeg håbede på...

Jeg har læst denne bog, efter at jeg har set gode anbefalinger flere steder.

Hvis man læste denne, ville man kunne spare mange penge i det daglige forbrug. Fedt, tænkte jeg...

Note til mig selv: stol ikke på anbefalinger.


Det er nemlig kun aktuel, hvis man bor i en storby, hvor man kan cykle til alt, har små børn som man kan købe alt til i genbrug (prøv det med en 17 årig!), har store abonnementer på tv, mobil, fitness mm. Derudover har rengøringsfirma og barnepige, lader lyset brande i hele huset, og nå ja, bor til leje...

Der var ikke så meget så en ny ide i bogen. Til gengæld er den hurtig læst. Den manglende brugbarhed afspejler sig måske også i, at jeg var nummer 6, da jeg reserverede bogen, men der gik kun 5½ uge, så lå den klar til afhentning...

6 kommentarer:

  1. Det er lidt derfor, at jeg sjældent læser den slags bøger ;-) kh. Birgitte

    SvarSlet
  2. Godt, at du lånte bogen på biblioteket! :-)

    SvarSlet
  3. Øv, hvor skuffende. Godt, du ikke havde købt bogen.

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, derfor vældig godt ikke at smide penge efter den🙂

      Slet

Tak fordi du giver dig tid til at kommentere på mit indlæg.
Det er jeg rigtig glad for.

Kan du ikke lægge en kommentar, så skriv til engvang@postkasse.net