søndag den 26. januar 2020

Fødselsdag med træthed på...

Mindstemanden havde jo fødselsdag sidste uge. Den blev fejret på dagen med klassen på besøg, selv om manden ikke var ikke fra job. Det gik fint - de har er sjov alder, hvor nogle af dem er ved at blive interesseret i det andet køn 😅

Dagen efter fyldte ungernes kusine år, så der var vi til brunch om formiddagen. For derefter at have svigermor og svoger til aftensmad om aftenen. Svoger er nemlig taget tre uger til Thailand, så hvis han skulle med, så...

Søndagen gik med sport og arbejde for ungerne - og en masse køren for mig...

I går blev det så endelig til tid til min side af familien. Ikke noget jeg egentlig kunne overskue, men min mor lokkede med at bage boller og lave lagkage - og sådan blev det.

Men dug på bordet - det orkede jeg ikke...


Nu ligger jeg så igen på sofaen, hvor jeg nærmest har ligget den sidste uges tid. Jeg er igen træt med træt på.


Men vi fik fejret mindstemanden, og nu er der længe til den næste fødselsdag...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tak fordi du giver dig tid til at kommentere på mit indlæg.
Det er jeg rigtig glad for.

Kan du ikke lægge en kommentar, så skriv til engvang@postkasse.net