mandag den 30. november 2020

Vi nåede det...

Jeps, det gjorde vi. Selv om det blev lidt mere hektisk end regnet med.

Helt simplet, da det, jeg havde i tankerne, ikke ville som jeg...




Jeg er ikke så meget til gran. Jeg synes, det bliver så trist at kigge på. Jeg kan se, at rigtig mange bruger tørrede blomster i år, men selv om tørrede blomster er flotte, så bryder jeg mig ikke om det, når det sættes sammen med ild...

Så jeg holder mig til mos og oasis, så det holder sig friskt.

Og hvis vi tænder kalenderlyset i aften, så tror jeg faktisk, at vi er med fra begyndelse i år...



2 kommentarer:

  1. Altså, det ser da fint ud :-) her kører vi bare med min Georg Jensen stage. Kh. Birgitte

    SvarSlet
    Svar
    1. Georg, han kan også noget. Han er jo flot, som han er:-)

      Slet

Tak fordi du giver dig tid til at kommentere på mit indlæg.
Det er jeg rigtig glad for.

Kan du ikke lægge en kommentar, så skriv til engvang@postkasse.net