torsdag den 20. august 2015

Tre hvide duer, nej to hvide duer...

Da vi var på Vorbasse marked i sommerferien, faldt jeg over disse figurer.

Hvide duer - så bliver det ikke meget mere "fancy" - slet ikke når de er placeret ved skiltet, der står ved indgangen til haven....


Sælger fortalte, hvilket materiale de var af, men det husker jeg ikke. De var billigere, og det var det vigtigste:-)

Til gengæld var sælger ikke sikker på, at de kunne klare frost, men så må de jo ind til vinter. De vejer intet, så det går nok lige...



2 kommentarer:

  1. De er ret søde og de passer perfekt til skiltet, som jeg er lidt pjattet med.

    SvarSlet
    Svar
    1. Teksten på skiltet er jo filosofien for vores have - her nyder vi også ukrudtet:-)

      Slet

Tak fordi du giver dig tid til at kommentere på mit indlæg.
Det er jeg rigtig glad for.

Kan du ikke lægge en kommentar, så skriv til engvang@postkasse.net