søndag den 24. september 2017

Om tre måneder...

Bliver næsten svedt ved tanken.

Tre måneder 🎅- og det betyder, at der nogle ting som skal være klar allerede om to måneder og en uge - altså til 1. december.

Jeg plejer egentlig at være i god tid, men i år er der nogle ting, som suger lidt for meget af aktivitetsniveauet. Jeg har nemlig lige 10 dage i oktober, som skal overståes, før jeg har overskud til at lave noget. Og nej, jeg skal ikke opereres...

Jeg skal nok fortælle om de 10 dage, når vi nærmer os, men jo mindre jeg nævner om dem, jo længere er de væk - også i mit hoved...

Jeg har næsten styr på brevene fra nissen, mens jeg slet ikke har købt en eneste pakke til pakkekalenderen - til gengæld ved jeg, hvad jeg skal købe - alle 72 pakker.

Og det kan jeg vel nå efter den 22. oktober...
De sidste fire års juletræer - hvad skal vi finde på i år....

4 kommentarer:

  1. Ja, det er vildt der er så kort tid til jul. Og endnu mere vildt, at du ved ved hvad der skal i pakkekalenderne :-) Wauw!!
    De der 10 dage virker en smule bekymrende. Håber, det er overflødig bekymring.

    SvarSlet
    Svar
    1. Pakkekalenderens indhold har nærmest været det samme de sidste par år - det tror jeg ikke, drengene tænker over. Så vi snupper opskriften en gang til:-)

      Slet
    2. Hæ, det lyder klogt -- genbrug er jo oppe i tiden, og denne slags med genbrug-genbrug har noget bæredygtigt over sig :-)
      Knus fra Oslo

      Slet
    3. Altså, Bella, nu skal det ikke forstås sådan, at jeg pakker de samme ting ind igen:-)
      Selv om det kunne være fristende...
      Men jeg tror - trods alt - ungerne ville opdage, hvis jeg snuppede deres gamle underbukser, strømper og brugte blyanter og pakkede dem ind:-) :-)
      Men indholdet bliver stadig underbukser, strømper, blyanter, bøger, slik og så videre - så det er vel skabelonen, der genbruges...

      Slet

Tak fordi du giver dig tid til at kommentere på mit indlæg.
Det er jeg rigtig glad for.

Kan du ikke lægge en kommentar, så skriv til engvang@postkasse.net