tirsdag den 10. oktober 2017

Oprydning og mere tid til det sjove...

Som nævnt for nyligt, synes jeg ikke, at der er tid til alle de projekter, jeg gerne vil nå.

Efter at have tænkt lidt mere over det, er jeg kommet frem til, at det jo kunne skyldes ROD...

Altså I ved: "jeg kan ikke lige... når nu det roder sådan..."

Jeg elsker organiseret rod, men må nok erkende, at det ikke er det, der afspejler mine krearum. I hvert fald ikke skabene. Jeg kan selvfølgelig bare lade lågerne være lukkede, men jeg ved jo, hvordan der ser ud...

Så efter efterårsferien så går den store oprydning i gang (igen), men denne gang skal der mere ud, end der skal blive.

Jeg er nødt til at være hård, for der er materialer til mange projekter, som er købt ind for længe siden - som i år, flere år siden. Og så jeg kan jeg lige så godt se i øjnene, at det aldrig bliver til noget...








4 kommentarer:

  1. Mit rod ligner dit! :-) glad for at jeg ikke er den eneste... kh. Birgitte

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg tror heldigvis, at der er mange som os - vi står bare ved det, Birgitte😃😇

      Slet
  2. Jeg synes ikke at det ligner rod, det kunne i hvert fald være meget værre og meget mere rodet. Hvis jeg må være så fri, så tror jeg problemet er lukkede skabslåger, for man mister overblikket. Overblik giver overskud til kreativitet, så grundlæggende mener vi det samme 😘😊👍🏻

    SvarSlet
    Svar
    1. Du har sikkert ret😀
      Jeg har i hvert fald mistet overblikket og aner ikke, hvad der i gemmerne🤔☹️

      Slet

Tak fordi du giver dig tid til at kommentere på mit indlæg.
Det er jeg rigtig glad for.

Kan du ikke lægge en kommentar, så skriv til engvang@postkasse.net