mandag den 2. oktober 2017

Skal, skal ikke...

De er jo søde, de der killinger....

Men derfra og så til at udvide flokken - det er vi ikke enige om 😒


Vi har pt. fire katte. Vi mistede i sommerferien den ene killing, Snehvide - formentlig til en ræv med unger. Det er heldigvis ikke sket før, men det gør det jo ikke bedre.

Og så mener ungerne jo, at vi er en kat i underskud. Vores "gamle" missemor får hver weekend p-piller, så vi plejer ligesom at kunne planlægge - så godt som naturen giver os lov. Så vi kunne jo lige til foråret....

Lige nu er jeg i mindre tal, selv manden giver ungerne ret.

Men vi diskuterer stadig. skal - skal ikke, jeg hælder til det sidste, og der er længe til foråret, så måske kan jeg håbe, at resten af familien glemmer det inden da....

4 kommentarer:

  1. Det er jo hårdt arbejde med de små. Er det ikke også svært at få dem afsat? kh. Birgitte

    SvarSlet
    Svar
    1. Hårdt og hårdt - det ved jeg ikke, men vi afsætter dem ikke:-)
      Vi - og med vi, mener jeg manden - plejer at regulere antallet lige efter fødslen, så der kun er dem, vi vil have...

      Slet
  2. Jeg synes "skal", "skal", "skal" :-) :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, det kan jeg tænke mig, at du synes... :-) :-)

      Slet

Tak fordi du giver dig tid til at kommentere på mit indlæg.
Det er jeg rigtig glad for.

Kan du ikke lægge en kommentar, så skriv til engvang@postkasse.net