torsdag den 16. november 2017

Dårlig karma...

Hvad ellers er det.....? 😠😠😠

Jeg nåede kun at nævne mit gode julehumør, og at jeg ikke håbede noget ville komme i vejen som sidste år.

Og så BANG...

Mandag middag begyndte ryggen at drille, og jeg har siden kun arbejdet i det omfang, jeg har kunnet sidde i sofaen. Håber dog på at komme afsted i morgen - i hvert fald nogle timer...

Og som om det ikke var nok, så har mindstemanden også været hjemme siden tirsdag med mistanke om blindtarmsbetændelse. Det er (7-9-13) nok bare falsk alarm, men skidt har han været. Han besvimede faktisk ved lægen tirsdag, da han og manden var derover.

Så ud over mavesmerter, så kan han også prale med blåt knæ, hage og pande (hvordan det så kan lade sig gøre....)

Så alt sejler herhjemme. Og den der sol er da dejlig, men gør det også tydeligt, hvor meget vinduerne trænger til pudsning og gulvet til støvsugning...

Men kattene nyder at være inde hele dagen...


Kønne, men trælse solstråler. Jeg nåede dog at plante træet om i større krukke i weekenden...


Og mindstemanden nåede at lave ham her...


2 kommentarer:

  1. God bedring til hele familien :-) kh. Birgitte

    SvarSlet
    Svar
    1. Mange tak, Birgitte - nu er det fredag, og vi håber på en almindelig kedelig weekend:-)

      Slet

Tak fordi du giver dig tid til at kommentere på mit indlæg.
Det er jeg rigtig glad for.

Kan du ikke lægge en kommentar, så skriv til engvang@postkasse.net