torsdag den 23. november 2017

Det luner selv...

Ja lad mig bare sige det, som det er - det luner også røven...

Og så er det ret svær at tage billeder af - mit nye sjal.

Det er nemlig ret stort 2,22 m langt og 1,12 m hvor det er bredest og dermed ikke kun luner lænden, men også længere ned 😄

Men her er det - helt sort i ganske almindelig ret strikning...




Jeg elsker dette garn, både at strikke og at bruge. Så mon ikke jeg fortsætter med det...




Billeder fra starten den 25. juni. Det tog egentlig ikke så lang tid, når jeg tænker på alle de andre projekter, jeg også har gang i...

2 kommentarer:

  1. Wauw, hvor fedt!
    De garner er simpelthen så lækre 😍

    SvarSlet
    Svar
    1. Det er de nemlig - og jeg har bestemt ikke fortrudt, at det er så stort!

      Slet

Tak fordi du giver dig tid til at kommentere på mit indlæg.
Det er jeg rigtig glad for.

Kan du ikke lægge en kommentar, så skriv til engvang@postkasse.net