fredag den 29. juni 2018

Det var det...

Eller i hvert fald for nogen.

Skoleåret slutter i dag, og ferien står for døren.

Tiltrængt, hvis man spørger ungerne. Og jeg synes faktisk, at de sidste par uger har været hårde ved ungerne. Det er kommet nogle uger før i år, men det er vel den mere og mere pressede skoledag, som trykker.

Nu skal jeg så lige arbejde en uge mere (manden to), før vi holder ferie. Det er okay.

Den store tager på volley camp næste uge, mens mindstemanden holder ferie hos mormor og morfar. Den mellemste har valgt at holde fri fra alle og bare være selv hjemme. Det tror jeg, bliver godt for ham...


Blomsten har intet med emnet at gøre, jeg synes bare, den er pæn 😏

Jeg kan godt lide stemningen på arbejde, når folk holder ferie. Ikke fordi vi ikke laver noget, faktisk tror jeg, de fleste synes, vi når mere, når telefonerne ikke kimer hele tiden.

Og så kan man nå at rydde lidt op og ordne de sager, som bare konstant ligger og venter på behandling.

4 kommentarer:

  1. Har også nogle trætte børn der bare har brug for sommerferie:0)
    Rigtig god ferie til jer:0)

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, det er blevet hårdere at være skoleelev end tidligere:-(
      Også skøn ferie til Jer:-)

      Slet
  2. God ferie! Vi trænger også til ferie her.

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusind tak, Christina - også rigtig god ferie til Jer:-)

      Slet

Tak fordi du giver dig tid til at kommentere på mit indlæg.
Det er jeg rigtig glad for.

Kan du ikke lægge en kommentar, så skriv til engvang@postkasse.net