onsdag den 27. juni 2018

Så kom de i jorden...

Altså Rhapsody in blue, Kronprinsesse Mary og Astrid Lindgren.

Ja okay, det er selvfølgelig et par dage/uger siden, men nu ser de da ud af noget. Mere grønne end de pinde vi satte i jorden...

Det var jo de roser, som vi købte af en dame, der lige kom forbi...

Phapsody in blue kom først i jorden og er kommet op gennem høstanemonerne. De har også allerede knopper (og lus)...




Der gik lige lidt længere tid, inden Mary og Astrid kom i bedet med dværg syrenerne. De er knap så langt, men jeg håber da, der kommer blomst i dem i år.

Men ellers har vi jo noget at glæde os til - til næste år...




2 kommentarer:

  1. Spændende når roserne kommer i blomst😊
    God dag.

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja det glæder jeg mig til. Man har tit et billede i hovedet af, hvordan det vil se ud, men om virkeligheden lever op til det, vil jo vise sig...
      Også god dag og snart weekend til dig:-)

      Slet

Tak fordi du giver dig tid til at kommentere på mit indlæg.
Det er jeg rigtig glad for.

Kan du ikke lægge en kommentar, så skriv til engvang@postkasse.net