mandag den 11. juni 2018

Det er bar ikke mig, nej...

Det der med IT...

Jeg og IT er det samme som børn og plastikposer. Det dur ikke... Og slet ikke ny IT...

Min bærbar har nok efterhånden udtjent sin værnepligt, meeen jeg kan godt leve med, at den er blevet langsom - det bliver alle jo, når de bliver ældre, ikke...


Men nej, nej. Manden og ældstebarnet mente bestemt, at nu skulle jeg have ny - og det skulle være en stationær.

Okay, det giver måske mening. Ikke det der med en ny, men en stationær. Jeg flytter jo aldrig min pc, bærbar eller ej...


Nu har jeg så fået en stationær - og det er sat i gang med alt det der skal være på den. Inkl. min mail.

Alligevel ser mit bord sådan her ud...


Jeg har selv valgt at fjerne pladen fra borden, så der nu kun er 2/3 tilbage. Det var et håb om mindre rod på bordet...

Hvem hopper på den? Især så længe jeg ikke bruger den nye...

Men den er tændt - hele tiden 😏

2 kommentarer:

  1. Tillykke med den nye pc. Den ser lækker nok ud ;-) kh. Birgitte

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak, Birgitte - lækker måske, meeen det er ikke helt nok til at lokke mig over på den :-) :-)

      Slet

Tak fordi du giver dig tid til at kommentere på mit indlæg.
Det er jeg rigtig glad for.

Kan du ikke lægge en kommentar, så skriv til engvang@postkasse.net