mandag den 16. september 2019

Når ord tager tid, lang tid...

Og det er ikke kun ord. Ting tager også tid...


Jeg er inde i en træls periode, hvor smerter, arbejdspres, forældremøder, skoleture og meget mere bliver til et stort forvirrende kalenderræs.

Dertil kommer nogle rigtig trælse organisationsændringer, som fylder meget mere end jeg nok havde håbet...

I de perioder har jeg svært ved at formulere mig - noget der ellers falder let. Men når mine kollegaer begynder at ringe efter en længere mail korrespondance, så ved jeg den er gal.

Og på grund af alle de nævnte tig, så er det ikke muligt at trække stikket. Noget skulle det gå ud over - så derfor har bloggen ligget stille.

Og hvis jeg kommer til den 3. oktober eller når jeg kommer til den 3. oktober, så er der luft igen. Håber jeg...

Nu har jeg læst dette indlæg igennem nogle gange og håber, jeg har fået de værste fejl luget væk...

2 kommentarer:

  1. Meningen går igennem - så det er fint :-) håber du når helskindet til d. 3/10. Kh. Birgitte

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak, Birgitte - jeg tager den på autopilot indtil da:-)

      Slet

Tak fordi du giver dig tid til at kommentere på mit indlæg.
Det er jeg rigtig glad for.

Kan du ikke lægge en kommentar, så skriv til engvang@postkasse.net