fredag den 18. december 2015

Glimt af julestemning...

Julestjernerne lever stadig. Det er lykkes mig at holde dem i live mere end et par dage, og nu satser jeg på, at de holder til lysene er brændt ned.


Juletræet er kommet ind og skal pyntes i dag. Tæppet er nyt, så der er ikke noget at pille i for kattene.


Nye lopper skal vaskes af, så de er klar til brug i morgen til juleforkost. Adventsstagen bliver dog gemt til næste år.



Julegaverne venter bare på at komme under træet eller ud af huset...


Flere har spurgt til stjernehimlen i stuen, så her er et par billeder tættere på...



Og så skal jeg have skrevet julekort i dag...


Dog ikke helt nemt, da en killing hele tiden insisterer på at hjælpe...



Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tak fordi du giver dig tid til at kommentere på mit indlæg.
Det er jeg rigtig glad for.

Kan du ikke lægge en kommentar, så skriv til engvang@postkasse.net