tirsdag den 15. december 2015

Jeg tæller ned...

Jeg tæller ikke dage mere, men timer.

Jeg har juleferie kl. 13.00 i dag og lige indtil den 4. januar - og jeg glæder mig.

Jeg mangler ikke meget, så er vi klar:

gaver - købt og pakket ind
juletræ - købt og kommer ind og pyntes inden lørdag
ænder - hygger sig i fryseren
mandelgave - købt og pakket ind
pynt til bordet - ved hvad, mangler dog at købe
indkød af snolder - manden smutter over grænsen i dag
julegodter - laves i weekenden

Så der skal hygges med drengene og slappes af. Noget jeg heldigvis er blevet bedre til i løbet af efteråret.


8 kommentarer:

  1. God ferie, Susanne!
    Kh Nana

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak i lige måde, når det bliver din tur:-)
      Jeg håber, du har det bedre:-)

      Slet
  2. Det da lækkert med så mange dages ferie, ser også ud til at du skal nå en masse hyggelige ting :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeps det er skønt med masser af tid til ren hygge:-)

      Slet
  3. Glædelig jul og god juleferie..

    Ser da ud til du er god på vej med den liste.
    Føler mig inspireret, tror også jeg vil prøve med en liste.

    Knus <3

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak og i lige måde, Jeanette:-)
      Jeg elsker at tjekke af på en liste - det giver mig følelsen af overskud (også når det bare er en følelse og ikke virkelighed):-)

      Slet
    2. Så fik jeg lavet min.. den blev ret lang. ha ha.

      http://www.jeasblanketanker.dk/2015/12/jule-tjekliste.html

      Slet
    3. Og hvilken liste du har lavet - imponerende-:)

      Slet

Tak fordi du giver dig tid til at kommentere på mit indlæg.
Det er jeg rigtig glad for.

Kan du ikke lægge en kommentar, så skriv til engvang@postkasse.net