søndag den 28. maj 2017

Endnu et år er gået...

Og teenageren bliver 15 i dag.


Selv om graderne lige er smuttet over 20 på nuværende tidspunkt - ja så er det faktisk ingenting i forhold til graderne for 15 år siden. Det var ulideligt varmt, da han kom til verden.

Jeg kan faktisk huske at sygeplejerskerne på både fødegang og barselsgang rendte rundt med is vand til mødrene og ventilatorer til stuerne.

Og mændende - ja de sad med de små nede i tv-stuen for der var enten VM eller EM i fodbold....

I går havde vi huset fuld af gæster til grillmad - og vi svedte 😀

Torsdag og fredag var vi i køkkenhaven, hvor vi snart er i mål - det viser jeg en af dagene.

Og i dag - ja da er manden på vagt, mens vi andre laver absolut minimum, når oprydning og opvask er væk...



Elsker at vi bare kan plukke blomster til bordet i haven...


8 kommentarer:

  1. Tillykke med ham den store :-) min ældste bliver 16 år til Sankt hans. Det år var det også varmt, dog ikke helt som du beskriver. Håber I får en dejlig afslappende dag. Kh Birgitte

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak, Birgitte💙
      Det er længe siden, vi har lavet så lidt, så det var dejligt😎

      Slet
  2. Tillykke med sønnike😊
    Håber I får slappet lidt af inden en ny uge begynder😉

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak, Laila💙
      Vi slappede totalt af, selv jeg lavede ikke en sk..😎

      Slet
  3. Stort tillykke! Min ældste blev også født under noget EM eller VM (whatever...), og faktisk var kampresultaterne (næsten) vigtigere end resultatet af fødslen da Mand bagefter ringede til sine forældre.... Tsk-tsk...

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak💙
      De to store her er født under fodbold slutrunder. En af hver slag: EM og VM. Hvilket barn der hører hvilken husker manden, inklusiv resultater af nærmest alle kampe. Men deres fødselsdato - det husker han stadig ikke😂

      Slet
  4. Stort tillykke med din teenageboy:-)
    Håber han har nydt sin dag, solen har da været med ham:-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak, Tina💙
      Han (og vi andre) har stornydt det gode vejr - men han dog den eneste, der har pralet med, at han var årsagen til det😎

      Slet

Tak fordi du giver dig tid til at kommentere på mit indlæg.
Det er jeg rigtig glad for.

Kan du ikke lægge en kommentar, så skriv til engvang@postkasse.net