fredag den 26. maj 2017

Madplaner uge 22 og 23

Endnu et par ugers madplan er klar. Og så er vejret vist ikke til varme supper mere. Jeg tror, jeg skal på udkig efter nogle kolde supper 😊


uge 22/2017
mandag - frikadeller med kold kartoffelsalat / Mit kokkeri
tirsdag - rugbrød / rester
onsdag - bøf stroganoff *
torsdag - minikødboller på sprøde fladbrød / Karolines børnenes livretter
fredag - stjerneskud, hjemmelavede
lørdag - hjemmelavede kyllingeburgere
søndag - vi griller (kød, kartofler, salat og brød)

uge 23/2017
mandag - pasta og kødsauce med masser af grønti
tirsdag - rugbrød / rester
onsdag - æggekage med kartofler, porre, skinke og ærter *
torsdag - koteletter i fad med ris og grønt
fredag - vi griller (kød, kartofler, salat og brød)
lørdag - lasagne med laks / Karolines børnenes livretter
søndag - rester

Opskrifter markeret med * kan findes her.

Efter nogle opskrifter er der noteret, hvor opskriften kan findes.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tak fordi du giver dig tid til at kommentere på mit indlæg.
Det er jeg rigtig glad for.

Kan du ikke lægge en kommentar, så skriv til engvang@postkasse.net