onsdag den 24. maj 2017

Haven lige nu...

Jeg elsker, når gårdspladsen er fuld af blomstrende rhododendron. De kommer heldigvis ikke alle samtidig, så synet holder ved et stykke tid...


Og ved siden af sargentsæblerne i blomst...


En vis herre har taget ved løvefodene, og de er blevet utrolig høje på ingen tid...


Hostaerne ved døren har fået besøg af en lille dame, der vist burde finde en sø...


Syrenerne blomster og fylder haven med skøn duft...


Sargentsæblerne står i fuld blomst, og det varer ikke længe, før det "sner"...


4 kommentarer:

  1. Jeg synes også rhododendron er skønne. Vi har rigtig mange forskellige i gårdhaverne på job. Smuk smuk. Kh. Birgitte

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja de lyser så flot op med deres store blomster:-)

      Slet
  2. Det er virkelig en skøn tid i haven lige nu.
    I år er der gået et og eller andet galt for vores syrener,da det kun er få der blomstre(det har vi aldrig prøvet før)Det er lidt æv,æv.
    Rigtige flotte rhododendron du har:0)

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja haverne står flot nu❤️
      Vi har også en enkelt syren af mange, som stadig ikke blomstrer, men den fuld af blade - så hvorfor den ikke blomstrer, aner jeg ikke☹️🤔

      Slet

Tak fordi du giver dig tid til at kommentere på mit indlæg.
Det er jeg rigtig glad for.

Kan du ikke lægge en kommentar, så skriv til engvang@postkasse.net