mandag den 12. juni 2017

Jeg elsker store maskiner i haven...

For det betyder, der virkelig sker noget, at det går hurtigt, og at jeg ikke skal gøre det...

Og det er er herligt😄

Og derfor mistede vi lige hele tre bakker med jord i baghaven sidste tirsdag...


Jorden er noget, vi har fået kørt hertil i håb om, at det kunne bruges i køkkenhaven samt til andre mindre projekter.

Men jordbunker samler bare enormt hurtigt høj græs og ukrudt - og er dermed ikke til at arbejde med.

Så er det jo godt at nabo bonden har et par huller eller ti rundt omkring på sine gårde.

Kønt var det ikke...






Væk er bunkerne nu, og jorden skal bare jævnes ud.

Og selv om vi har flere ide'er til den store græsplæne, der lige pludselig er der, ja så bliver det vist bare til græs lige nu - og så ser vi tiden an...



2 kommentarer:

  1. Hi-hi, sådan en bevokset jordbunke har vi også. Vi kalder den gravhøjen :-) Og jeg elsker også store maskiner i haven. Vi har for nylig haft besøg af et nedrivningsfirma som rev vores store, grimme, murede terrasse ned. Det var også en fornøjelse :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Det var da det, vi skulle have leget, de var: gravhøje:-)
      Det er bare skønt når store maskiner tager slæbbet - hvor længe ville I ikke have taget om det med muggert og trillebør!

      Slet

Tak fordi du giver dig tid til at kommentere på mit indlæg.
Det er jeg rigtig glad for.

Kan du ikke lægge en kommentar, så skriv til engvang@postkasse.net