søndag den 18. juni 2017

Lopper in action - part 1

For et par uger siden fik jeg fundet lidt skønne lopper.

Blandt andet en gammel dukkevogn i jern, og den har nu fået nogle nye skruer/bolte og er dermed ikke i risiko for at falde sammen mere.

Så har den fået fiberdug og noget godt jord, og så tog jeg på planteskolen...

Og kom hjem med noget helt andet, end jeg egentligt først regnede med. Men de stod og var så fine, disse planter. Som jeg overhovedet ikke husker navnet på, men derimod noget om, at de ikke tåler frost, er i familie med søde kartofler og kommer fra eksotiske egne.

Jeg synes bare, de er fine - og anderledes...






6 kommentarer:

  1. Hvor fint,en rigtig god måde at bruge et skønt loppefund til😊

    SvarSlet
  2. Hvor er den charmerende -- god fundet på, Susanne! :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak, Bella - der er i hvert fald mange, som glor en ekstra gang:-)

      Slet

Tak fordi du giver dig tid til at kommentere på mit indlæg.
Det er jeg rigtig glad for.

Kan du ikke lægge en kommentar, så skriv til engvang@postkasse.net