lørdag den 3. juni 2017

Skønne lopper...

Jeg har længe gerne ville finde et lille skab til badeværelset på første sal. Det skulle ikke være stor og måtte især ikke være særlig dyb...

Jeg så et på nettet ved en mindre forhandler af gamle sager, og afsted tog jeg. Og når jeg nu alligevel var der...

Fik jeg endelig fundet et møbel til entreen samt en stol dertil. Jeg har længe været træt af den bænk, der står derude. Så nu skal jeg bare have hentet en bøtte maling - jeg ved lige, hvad farve, det skal have...




Den gamle dukkevogn i jern kunne jeg til ungernes store skam ikke lade stå.

Heldigvis kunne manden godt se muligheder i den, så det glæder jeg mig til at komme i gang med...



Nå ja - det var dette skab, jeg kørte efter. Det kom også med hjem ... 😊


4 kommentarer:

  1. Skønne lopper er det bedste, der findes! ❤️

    SvarSlet
  2. Dejlige lopperne
    Glæder mig til at se hvad du skal med dukkevognen

    SvarSlet
    Svar
    1. Dukkevognen har jeg store planer med, men først skal der findes nogle nye skruer/bolte til den, inden den falder sammen...:-)

      Slet

Tak fordi du giver dig tid til at kommentere på mit indlæg.
Det er jeg rigtig glad for.

Kan du ikke lægge en kommentar, så skriv til engvang@postkasse.net