tirsdag den 6. juni 2017

Når man bare er for heldig...

Jeg har været så heldig, at en kær veninde har tænkt på mig, da de tømte hendes mors hus ved en flytning.

Jeg havde forelsket mig i indholdet af kassen og var så heldig at få kassen med. Regner med at den skal have hjul på og op i stuen på første sal...



Indholdet i kassen var 10-12 stykker af disse gamle sodavandsflasker. Dem kan jeg bruge til rigtig mange ting - når mange års spor af hensættelse vaskes af...


Derudover var jeg så heldig, at hun synes, at jeg skulle have en stak duge, broderier og en masse andre gode stof sager. Jeg tror, hun kender mig lidt for godt 😉

Nu er det vasket på skånevask, og jeg skal til at drømme mig væk i projekter. Jeg glæder mig...

7 kommentarer:

  1. Ja, det er da et vidunderlig held, som har ramt dig :-) En masse skatte -- alle, hver og een :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, Bella, dem skal jeg nok få en masse sjov ud af:-)

      Slet
  2. Ej ja, det var da heldigt - fine ting. Kh. Birgitte

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak, Birgitte - så heldig kan man også være:-)

      Slet
  3. Øj den kasse er lækker... stof er også godt, ja du er heldig

    SvarSlet

Tak fordi du giver dig tid til at kommentere på mit indlæg.
Det er jeg rigtig glad for.

Kan du ikke lægge en kommentar, så skriv til engvang@postkasse.net