tirsdag den 21. januar 2014

Jeg er i tvivl.....

Af et vennepar har vi fået dette skab foræret. Det var egentlig mening, at nogle andre venner af vores skulle have det, men de har fortrudt.

Nu er jeg så i tvivl. Skal det køres til genbrug, eller skal vi beholde det.

Vi har ikke andre mørke møbler, så det skal males hvidt, hvis det skal blive. Men er det, det værd? Tænker det kunne være fint med lidt pyntegenstande og måske kogebøger, da jeg især mangler plads til dem. Men hvor skal det stå og vil vi få glæde af det, eller.........

Jeg aner det ikke. Så indtil videre står det i garagen. Til engang jeg ved, hvad jeg vil.


Se endelig bort fra det grimme grønne skab, som manden min gemmer sin kæmpe stak af arbejdstøj i.

8 kommentarer:

  1. Jeg kan godt lide at skabet har lidt højde, og hvis det blev malet hvidt, kunne det bruges til mange ting - mine piger ville elske at udstille legetøj i sådan et skab :-) Kogebøger og glas ville også være fint, så jeg siger go for it!

    SvarSlet
    Svar
    1. Det er et rigtigt fint skab - så jo, mon ikke det ender på malingens to-do liste:-)

      Slet
  2. Fint skab. Det ville jeg bestemt beholde, hvis det var mig.
    Det kan blive alle tiders, hvis det bliver malet, og desuden fylder det jo ikke så meget, så det finder du nok en plads til.

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja det fylder ikke så meget - det var det, jeg faldt for;-)

      Slet
  3. Det er da et skønt skab, kunne forestille mig det fyldt med uld, stoffer andre kreative ting for man vil da have overblikket over hvad man har.

    SvarSlet
    Svar
    1. Selvfølgelig - det indhold havde jeg slet ikke skænket en tanke.
      Super ide - TAK:-)

      Slet
  4. Jeg har set sådan et skab i hvidt, selv malet... og med noget frisk farvet tapet i baggrunden... Og det var simpelthen så godt.... :-) så hvis det havde været mig der havde det skab, så blev det gemt og malet :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. God ide med tapet - det havde jeg ikke lige tænkt:-)

      Slet

Tak fordi du giver dig tid til at kommentere på mit indlæg.
Det er jeg rigtig glad for.

Kan du ikke lægge en kommentar, så skriv til engvang@postkasse.net