lørdag den 26. april 2014

Og vinderen er.....

Så er nattens sidste lodder lagt i puljen, og det er tid til at trække en vinder. Der endnu en gang været en fantastisk deltagelse.

Tusind tak til alle, der har deltaget.

Der blev lagt præcis 90 lodder i puljen - hvilket passede perfekt med et bankospil.


To friske, morgentossede drenge i nattøj og med morgenhår har trukket en vinder



Og bag lod nr. 57 gemmer sig en blogger


Tillykke Lonni, vil du være sød at sende mig en mail med din adresse?

Så sørger jeg for, at du ingen undskyldning har for at komme i haven:-)


3 kommentarer:

  1. Til lykke til Lonni :-)

    SvarSlet
  2. Tak skal i have.
    Det var jo den dejligste overraskelse
    at få. Smiler stadig op til begge ører :-)
    Har sendt dig en mail med min adr.

    SvarSlet

Tak fordi du giver dig tid til at kommentere på mit indlæg.
Det er jeg rigtig glad for.

Kan du ikke lægge en kommentar, så skriv til engvang@postkasse.net