fredag den 4. april 2014

Rød: De kære katte...

Regnbue blogleg: farven RØD.

Når nogen nævner farven rød for mig, er det første jeg tænker utrolig nok - vores røde katte.

Jeg siger altid, at jeg ikke er katte person. Men jeg må vist efterhånden revidere den opfattelse. Faktisk tror jeg ikke, at jeg kan undvære vores katte.

Og hund får vi nok aldrig - så jeg kan lige så godt vende mig til tanken. Og de er jo sjove, de katte. Ind i mellem fanger jeg dem i det underligste situationer, og så gælder det om at have kameraet klar.

Jeg har her samlet nogle af de anderledes billeder af vor kære røde husdyr.

Det er ikke altid nemt at komme til at arbejde ved computeren...





Alternativ dørstopper...



Der er delligt lunt i drivhuset - det har de fundet ud af...




Det er måske ikke så farligt, som det ser ud. Den kom da selv ud derfra, uden at hive noget på gulvet...


Alternative sovesteder er i høj kurs...


Husets store hankatte, hvoraf den røde er neutraliseret...




Der kan han stå eller sidde i timevis på kigge på...


Katte er jo desværre ikke kun til gavn. Så dette syn møder os en gang i mellem i garagen - desværre.


Jeg deltager i REGNBUE blogleg

6 kommentarer:

  1. Skønne kattebilleder! (Selv om det sidste er lidt træls ...). Jeg elsker jo både katte og hunde og kan slet ikke forestille mig at undvære hverken den ene eller den anden art. Hvordan kan det være at I ikke har/vil have hund?

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak - med det ene følger desværre det andet!
      Jeg synes, vi har dyr nok - især fordi jeg og børnene er meget selv, og så er det mig, der står for det hele. Og jeg synes, man er mere afhængig af en hund end af katte, når andre skal passe gården.
      Og vi har lige fået to nye beboere - det kommer der snart mere om:-)

      Slet
    2. Det er rigtigt. En hund kræver meget mere selskab end en kat. Det kan jeg godt forstå. Har lige set de to nye. De er søde :-)

      Slet
    3. Dem skulle vi have haft for længe siden:-)

      Slet
  2. Sikke nogle gode billeder af dine søde katte.

    SvarSlet

Tak fordi du giver dig tid til at kommentere på mit indlæg.
Det er jeg rigtig glad for.

Kan du ikke lægge en kommentar, så skriv til engvang@postkasse.net