tirsdag den 9. august 2016

En blandet buket blomster...

Ferien havde da heldigvis flere dage med tørvejr end regnvejr. Det benyttede manden blandt andet til at få lavet noget mad til de kommende dyr.

Vi overvejer pt. hvornår vi vil have dyr igen, for det er ingen hemmelighed, at når manden arbejder så meget, som han gør pt, så hænger pasning af dyrene på mig...

Og drengene naturligvis, men det er mig, der har ansvaret, og jeg har faktisk nydt, at der kun har været høns (og katte) at passe de sidste måneder. Men der kommer kalve til igen. Spørgsmålet er bare hvornår, og så er det godt at være forberedt...



Vi er ved at have en pæn stor samling af "våben" af enhver slags, som ungerne tager nogle gevaldige krige med...


Det blev også til flere grøftekantsbuketter i løbet af ferien...


Og så fik vi holdt eftergilde efter teenagerens konfirmation for naboerne. Og på landet har man mange naboer, men ved at tage både stue og køkken i brug, så kunne vi være der. Det var jo også i ferietiden, så et par afbud blev det desværre også til. De andre givere må lige vente lidt endnu...



Dette skønne fad fik jeg af en af naboerne - en blomterdekoratør - den er fra deres have og lige præcis som jeg elsker. En blandet landhandel...



4 kommentarer:

  1. Åh det lyder hyggeligt med sådan en efter-fest. Kh. Birgitte

    SvarSlet
    Svar
    1. Det er altid hyggeligt med gæster på uformel plan:-)
      Vi serverede pålægskagemand, så det var også dejlig let!

      Slet
  2. Smukt fad med blomster,dejligt med efter-fest.
    Spændende med "familieforøgelsen" i form af kalve og super I er forberedt mht maden,der bliver da lidt at se til:0)

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja blomsterfadet var smuk - og holdt forbavsende længe:-)
      Forberedelse er vel næsten halvt gjort generelt, ikke?!

      Slet

Tak fordi du giver dig tid til at kommentere på mit indlæg.
Det er jeg rigtig glad for.

Kan du ikke lægge en kommentar, så skriv til engvang@postkasse.net