søndag den 21. august 2016

Værelses-make over...

I sommerferie rømmede vi mindstemandens værelse. Gulvtæppe og glasvæv røg ud.

Og mens ungerne var på ferie hos bedsteforældrene og manden arbejdede, brugte jeg nogle af de få varme solrige dage på at sætte filt op, male mange gange:-( og lægge gulvtæppe på.

Mindstemanden havde selv valgt det sorte gulvtæppe, og det er virkelig lækker at gå på. Mindre praktisk end det grå, der før var, men så må han støvsuge en ekstra gang.

Der kom nyt tv skab, gardin samt nye stålreoler, og han er vild med det. Det er dog ikke mere et stor-drengs-værelse end at hans bamser og himmel over sengen skulle blive:-)

Nu mangler vi bare at få hans skrivepult malet færdig (begyndte vist i 2014...), men det kommer, når det kommer...






Der var noget tomt, og det lød som en balsal, inden jeg gik i gang.

Jeg forstår stadig ikke, hvorfor han ikke bare ville have gulvet malet. Men måske, når han bliver lidt ældre...



4 kommentarer:

  1. Hvor er det blevet godt! Det kan jeg godt forstå, at han er vild med :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Og hvad moderen synes er godt, er, at alt lego'et er pakket i kasser i stedet for at samle støv på hylderne:-)

      Slet
  2. Nogle gange må man ta' en tørn, uanset vejret. Men når nu resultatet blev godt, så er alle trængsler jo glemt! Det kribler også i fingrene på mig for at få lavet teenageværelser til de to store poder på 9 og 12, men de har åbenbart ikke så travlt som moderen... Jeg må bare vente på at de besinder sig, tilsyneladende. Måske jeg bare skulle sende dem på weekend?!....

    SvarSlet
    Svar
    1. Her havde jeg puffet lidt forsigtig til ham (med kvindelist), så han tror, at det var hans ønske at få nyt værelse. Sådan kan det også gøres:-)
      Men weekend tur for dem kunne også være en løsning:-)

      Slet

Tak fordi du giver dig tid til at kommentere på mit indlæg.
Det er jeg rigtig glad for.

Kan du ikke lægge en kommentar, så skriv til engvang@postkasse.net