søndag den 23. september 2018

Alle de der æbler...

Hold nu op, vi har mange æbler i år.


Både til at plukke af træerne og spise, men også nedfaldsæbler. Og de plejer blandt andet at blive til æblemost.

Drengene eeelsker æblemost, hvilket jo så er heldigt.

Til gengæld er de ikke vilde med bundfaldet i flaskerne.


Jeg bruger min juicer til at lave æblemost. Det er både besværligt og enormt rengøringskrævende.

Så nu overvejer vi, om ikke vi skal købe sådan en æblekværn og æblepresser. Det vil gøre arbejdet noget nemmere, men vil vi også undgå bundfald?

Det kan jeg ikke rigtig finde ud af på nettet, så er der nogen, der har erfaring med det?

De tre flasker her er lavet af ananasæbler, hvilket giver den flotte farve...


Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tak fordi du giver dig tid til at kommentere på mit indlæg.
Det er jeg rigtig glad for.

Kan du ikke lægge en kommentar, så skriv til engvang@postkasse.net