mandag den 17. september 2018

Nu tager de revanche...

Som jeg skrev tidligere på sommeren, så blomstrede de nye roser fra rosedamens besøg ikke alle sammen.

Men nu står de i blomst. De lyserøde Astrid Lindgren roser er i blomst og knop. De er så fine.

Så jeg glæder mig til næste år, hvor de forhåbentlig kommer samtidig med lavendlerne. Det bliver så godt...


Kronprinsesse Mary er også i blomst igen. Denne gang med rigtig mange blomster...



Selv de lyserøde The fairy roser blomstre igen. Side og side med de visne knopper, som jeg endnu ikke har fået klippet af.

Men kønt er det i hvert fald - også selv om resten af haven efterhånden finder efterårsfarverne frem...


Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tak fordi du giver dig tid til at kommentere på mit indlæg.
Det er jeg rigtig glad for.

Kan du ikke lægge en kommentar, så skriv til engvang@postkasse.net