torsdag den 17. oktober 2013

Jeg elsker naturen...

Jeg elsker billeder af naturen. Voldsomme himmelformationer, dyr, skov og marker. Især efteråret er dejligt fotogent. Måske er det bare mig, men jeg mindes altid om, hvor lille en brik jeg er her i livet. Jeg er absolut ikke filosofisk - nogle gange synes jeg bare, det er sundt at stoppe op og nyde nuet. Der hvor man alligevel ikke kan gøre noget......

Jeg tilhører den uddøende race (tror jeg), der kan fascineres af regnvejr. Jeg kan falde helt i staver, hvis jeg kan se ud i en ordentlig skylle. Så mærkelig er jeg...










 
Jeg elsker efterårets farver-:) 

4 kommentarer:

  1. Meget smukke billeder! Efteråret ER bestemt smukt. Jeg orker bare ikke rigtigt at vinteren kommer lige bagefter ;-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak - her er vinteren velkommen, hvis den har sne med - og ikke er for lang-:)

      Slet
  2. Smukke billeder. :-)

    Jeg har det på samme måde som dig....

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak - rart at høre, jeg ikke er eneste "særling"...

      Slet

Tak fordi du giver dig tid til at kommentere på mit indlæg.
Det er jeg rigtig glad for.

Kan du ikke lægge en kommentar, så skriv til engvang@postkasse.net