lørdag den 31. maj 2014

Bord - dæk dig...

Vi har huset fuld af gæster denne forlængede weekend. Der holdes fødselsdag for familien, da ældstemanden er fyldt 12 år og så nupper vi lige gæster to dage mere.

Vi bliver 15 mand flere gange, og nu gider jeg ikke mere uens duge eller papirsdug - så der er investeret i den skønne Summerflower dug fra Medusa. Og den er præcis så skøn som forventet -hvilket er mere, end jeg kan sige om netbutikken, hvor den er købt. Men det er en anden historie...

Nu kan gæsterne bare komme an...



6 kommentarer:

  1. Tillykke med sønnen :) meget flot dug. Der er ikke noget værre end duge der kun næsten lige passer

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak!
      Jeg synes, det er sådan en jeg-bliver-glad dug til alle lejligheder:-)

      Slet
  2. Ih, en sød og glad dug! Jeg skulle måske overveje at forhandle nogle af Medusas ting ... :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg synes, Medusa laver de fineste ting - så overvej endelig:-)

      Slet
  3. Tillykke med sønnen. Den er vel nok fin, dugen! Den kan i hvert fald passe til en hel del!

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak!
      Og nu nænner jeg så slet ikke at tage dugen af - for der er ren sommer i stuen-:)

      Slet

Tak fordi du giver dig tid til at kommentere på mit indlæg.
Det er jeg rigtig glad for.

Kan du ikke lægge en kommentar, så skriv til engvang@postkasse.net