lørdag den 16. april 2016

Den stolte konfirmand...

Så blev billederne af selve konfirmanden klar. Så her kommer lidt billedspam - igen...

Meget spændt og klar til at tage i kirke.


Turen hjemad foregik på motorcykel - med følgeskab af yderligere to mere - og hold nu op sådan nogle kan larme...



Vel ankommet hjemme...


En meget glad og overrasket konfirmand...

Han havde ellers fået valget mellem vores egne biler - med lovning på, at han måtte sidde foran:-)


Jeg bryder mig egentlig ikke om motorcykler - men de er da et imponerende syn..


En meget glad ung mand legede model for sin kusine - som tog mere end 350 billeder af dagen...



Alle drengene samlet...


Sidst, men ikke mindst konfirmanden med sine forældre:-)

Og jow - jeg er for længst overhalet, selv om jeg er 175 cm høj...


10 kommentarer:

  1. Sikke nogle dejlige billeder fra dagen, Susanne! Det ser ud til at være nogle dejlige drenge, du har!

    Endnu en gang tillykke med ham!

    SvarSlet
  2. Tillykke med ham. Sikke nogle fine billeder af jer alle. Kh Birgitte

    SvarSlet
  3. Skønne billeder. Tillykke med konfirmanden

    SvarSlet
  4. Tak, fordi vi må kigge med :-) Det er nogle dejlige billeder af en dejlig dag, og det er også dejligt at se dig :-) ...og dine påskeliljer står flot :-)

    SvarSlet
  5. Et stort TILLYKKE med ham! Ih, sikke nogle dejlige billeder!

    SvarSlet

Tak fordi du giver dig tid til at kommentere på mit indlæg.
Det er jeg rigtig glad for.

Kan du ikke lægge en kommentar, så skriv til engvang@postkasse.net