tirsdag den 5. april 2016

Ny entre...

Måske ikke helt ny entre, men jeg har længe ønsket mig noget nyt på væggene i entreen.

Og så er en konfirmation jo lige anledningen til at gøre noget ved det:-)

Så med nymalet væg er der kommet til nyt til. Plakaten fra Arttiles smuttede med i købet, da jeg bestilte klinker til det kommende køkken og plakaten fra Vissevasse er støtteplakaten fra Danmarksindsamlingen.


Farvene i plakaten fra Vissevasse passer perfekt til gulvfarven - hvilket naturligvis har gennemtænkt før jeg købte:-)





I den anden side er der også sket lidt. I skrivende stund afventer den tomme ramme en sort plade i tavlelak, men den er ikke helt klar endnu...





Lidt billeder fra før...




5 kommentarer:

  1. Uh, det er blevet flot. Jeg elsker plakaterne fra VisseVasse. Ville ønske jeg havde mere vægplads :-) kh. Birgitte

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak. Der er også mange flere plakater fra Vissevasse, jeg gerne ville have, men her er vægpladsen også et problem-:)

      Slet
  2. Smukke billeder og en indbydende entre :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Selv tak! :-)
      Jeg ønsker jer en dejlig konfirmation på søndag!

      Slet

Tak fordi du giver dig tid til at kommentere på mit indlæg.
Det er jeg rigtig glad for.

Kan du ikke lægge en kommentar, så skriv til engvang@postkasse.net