torsdag den 14. april 2016

Madplaner uge 16 og 17

Så er endnu et par ugers madplaner klar.


uge 16/2016
mandag - svensk pølseret / Mit kokkeri
tirsdag - minestrone med fisk og rejer
onsdag - baconsovs med pasta og ærter
torsdag - rugbrød / rester
fredag - kyllingeburgere
lørdag - rejepaella / Karolines børnenes livretter
søndag - gryderet med bacom og cocktailpølser

uge 17/2016
mandag - græske frikadeller, ris og tzatziki
tirsdag - græskarsuppe / Mit kokkeri
onsdag - sommerkål og kyllingefilet
torsdag - rugbrød / rester
fredag - minikødboller på sprøde fladbrød / Karolines børnenes livretter
lørdag - hakkebøf med spejlæg og rødbede-æblesalat / Mit kokkeri
søndag - grønsagspande med oksekød *

Opskrifter markeret med * kan findes her.

Efter nogle opskrifter er der noteret, hvor opskriften kan findes.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tak fordi du giver dig tid til at kommentere på mit indlæg.
Det er jeg rigtig glad for.

Kan du ikke lægge en kommentar, så skriv til engvang@postkasse.net