søndag den 29. september 2013

Jeg kom dog lidt videre...

Jeg har endelig fået tid til at lave bed, der hvor laurbærbuskene tidligere stod. Det pyntede gevaldigt. Nu mangler vi bare at bestemme belægningen på gangarealet. Selve terrassen skal være træterrasse.

Lige nu vakler vi mellem grus og betonfliser. Grus, fordi det også skal ligge langs stald og lade og betonfliser, fordi de skal lægges i stedet for de nuværende fliser på gange og terrassen foran huset.

Nu mangler vi så at skære hjørnerne i smid. Men vores vinkelsliber kan ikke klare det, så vi venter lige, til vi har mere end 4 fliser, der skal skæres. Så låner vi grejet.



 
Det er meningen, at der skal (noget af) et fag hegn op i det nye bed. Så det fortsætter på begge sider af stien. Stakit og stopler står til tørre i ude i fyrrumme. Sjovt at sådan noget altid står uden for ved byggemarkederne.
 

Bedet blev lavet i vældig larm. Denne fyr stod 25 meter bag mig og larmede frygtelig. De er meget selskabelige, og så snart de ser nogen mu'er de. Ret strenge, når man skal høre på det længe.

 
Og manden min nåede også at få kørt jord i bedet. Klar til plantning i foråret.

2 kommentarer:

  1. Jeg må simpelthen lige komplimentere billedet af koen - synes det er genialt :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Trods larm er vi også glade for ham og hans fætre-:)

      Slet

Tak fordi du giver dig tid til at kommentere på mit indlæg.
Det er jeg rigtig glad for.

Kan du ikke lægge en kommentar, så skriv til engvang@postkasse.net