tirsdag den 17. september 2013

Det gør det lettere...

Jeg har fået styr på mine sytråd. Før lå de hulter til bulter, hvilket jeg klagede min nød over til min mor. Min mor er uddannet skrædder og har et stativ på væggen til alle hendes sytråd.

Så den anden dag kom min far med et stativ til mig. Det er ikke verdens kønneste, men det funker. Jeg har spraymalet den hvid, og nu er den kommet op på væggen, og der er styr på (de fleste) af trådene. De kan ikke være der alle sammen, men dem jeg bruger oftest, og det er fint nok. Og overlook trådene har det ikke med at filtre sig sammen som almindelige spoler.


Den har fået plads mellem vinduet/sybordet og hylderne med stof. Og nu kan jeg lettere se, hvis jeg mangler nogle farver, inden jeg begynder.
 
 
 
Og se lige - der er chili på planten til venstre. Godt nok grønne endnu, men mon ikke de snart bliver røde.
 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tak fordi du giver dig tid til at kommentere på mit indlæg.
Det er jeg rigtig glad for.

Kan du ikke lægge en kommentar, så skriv til engvang@postkasse.net