mandag den 2. september 2013

En sokkel er sat

I fredags blev soklen til skuret er sat. Og det er altid spændende at se andet end nogle pinde i jorden som markeringer. Heldigvis tog betonbilen pænt hensyn til beplantningen.



Sokkelranden blev gravet med hånden!, da det ikke var muligt for minigraveren at komme til.


De store maskiner var også i gang - jeg aner dog ikke til hvad. Men jeg er imponeret over størrelsen.
 
 
Resultatet taler for sig selv:




Det hele er meget tydeligt nu. Og mine bede rundt om skuret - især vest for bliver noget større, end jeg regnede med. Og det er ikke nødvendigvis dårligt.

Jeg glæder mig til, de får soklen pudset, så jeg kan begynde på bedene rundt om skuret.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tak fordi du giver dig tid til at kommentere på mit indlæg.
Det er jeg rigtig glad for.

Kan du ikke lægge en kommentar, så skriv til engvang@postkasse.net