lørdag den 28. december 2013

Det kattens liv.....

I går fik vi huset "afjulet" igen, rengjort og klar til nytårspyntning. Såvel som jeg elsker at jule, synes jeg, det er skønt, når huset bliver "sig selv" igen.

Derefter trak drengene op ovenpå for at spille al muligt på Wii, playstation og Ipad. Så havde jeg ro til at rydde lidt op. Først og fremmest i alle de digitale billeder, jeg har liggende på diverse USB stik.

Og så var det, jeg faldt over alle disse katte billeder. Jeg når - nogen gange - at tage et billede, når de laver noget mærkeligt. Så I får lige en sådan samling af billeder...... Beklager lyssætningen på nogle af billederne.

Når sengetøjet er smidt til vask på gulvet i vaskerummet....


Når man kan finde en smidt trøje i sofaen...  Hvem sagde blufærdig? Ikke mig:-)


Når der blogges.....



I vaskeriet......



Som dørstopper....


Som søskende vi deler - de gode sovepladser.....


Ved bordet når vi er færdige med at spise.....

4 kommentarer:

  1. Åh, så søde kattebilleder!

    Her er vi midt i rengøringen efter at have pakket julepynten væk. (Jeg holder lige en pause og blogger lidt ;-))

    SvarSlet
  2. Skønne katte billeder :-) og dejlige farver de har :-)
    Vi har endnu ikke af julet endnu, har altid været vant til at det første bliver gjort hen i januar :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja vi er de heldige ejere af tre røde katte, hvoraf en er hunkat - hvilket skulle være sjældent.
      Her skal julen helst være ude inden nytår, så vi kan starte på en frisk. Men kender mange, som juler langt ind i januar:-)

      Slet

Tak fordi du giver dig tid til at kommentere på mit indlæg.
Det er jeg rigtig glad for.

Kan du ikke lægge en kommentar, så skriv til engvang@postkasse.net