torsdag den 19. december 2013

Endelig ro på køkkenbordet.....

I går ved middagstid gik jeg på juleferie. Endelig, skønt, så dejlig......

Og da jeg længe har været træt af rodet på køkkenbordet, var det der, jeg startede. Ungernes biblioteksbøger, blyanter med mere til lektielæsning (for de gider ikke hente deres penalhuse), ladere til diverse elektroniske maskiner samt Ipads ligger altid og flyder på køkkenbordet! Det gør det så ikke mere - nu er der ro på køkkenbordet.

Nu har det fået ny plads. I en ny rullevogn fra Ikea.


Samtidig fik jeg brugt lidt af mit uglepapir, så ungerne kan holde styr på deres blyanter og farver.


4 kommentarer:

  1. smart... :-) Hvad har du brugt til at lime tapet og dåse sammen med?

    SvarSlet
  2. Tak - her har jeg brugt decoupage lim. Ofte bruger jeg også almindelig dobbeltklæbende tape. Tror det kan købes ved alle boghandlere og hobbyforretninger.

    SvarSlet
  3. Hvor er den smart! Jeg er ret vild med formen og farverne og uglerne på dåserne passer godt til.
    Det er en super løsning på det fyldte køkkenbord.

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak - nu mangler jeg bare at vende ungerne og manden til bruge den-:)

      Slet

Tak fordi du giver dig tid til at kommentere på mit indlæg.
Det er jeg rigtig glad for.

Kan du ikke lægge en kommentar, så skriv til engvang@postkasse.net