mandag den 30. december 2013

Endeligt færdigt.....

Jeg har tidligere omtalt mit kommende billede til soveværelset. Med sommerfuglene der fløj om natten.



Sommerfuglene endte jo i skraldespanden, og jeg lagde hovedet i blød. Den svag grønne baggrund skulle blive, da det passer til tapetet i soveværelset.

Så efter endnu en ommer blev billedet færdig i går. Hjertefaconen beholdt jeg, men nu er farverne noget mere dæmpede og passer vel egentligt bedre til soveværelset. Der er jo nok farver på sengetæppet.

Så snart billedet er tørt, har fået snor og jeg har fået smækket et søm i væggen, skal jeg nok vise soveværelset. Nu mangler der kun en lampe i loftet deroppe.




Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tak fordi du giver dig tid til at kommentere på mit indlæg.
Det er jeg rigtig glad for.

Kan du ikke lægge en kommentar, så skriv til engvang@postkasse.net