mandag den 23. december 2013

Vi fordriver ventetiden......


Vi fordriver ventetiden med absolut mindst muligt. Alt er klart til den store dag, og vi er i slowmotion. Selv lyset er langsomt. Men sådan er det ofte.......



Der hygges. Med nattøj og tv - selv før vi får morgenmad. Og vi ser normalt aldrig tv om morgenen. Men det er jo ferie..........


Ungerne har fundet en ny leg - eller ny er den nok ikke - krig. Det foregår på kopier af kort, hvor de markerer, hvilke lande, hvem har erobret. Reglerne kender jeg overhovedet ikke - og jeg ved ikke, om der er nogen.

Der laves alliancer på kryds og tværs - nogen mere realistiske end andre.

Og det er betryggende at høre, at hvis Danmark bliver invaderet kommer Grønland med deres 1 million soldater og hjælper:-)

Det positive er, at selv mindstemanden efterhånden har styr på, hvor de forskellige lande ligger.



 
 Der spilles Ipad.....


Og playstation.....


Der bliver malet på juletræet - selvfølgelig med forsyninger i nærheden.
 



Jeg har dog lige fået sat et koldhævet rugbrød i køleskabet, som skal bages juleaftensmorgen. Så er der lækker rugbrød til frokost.



Men kattene slapper totalt af - men det er nu heller ikke vejr til at være andre steder end indenfor.



Og killingen har overtaget kurven, hvor jeg havde gaverne til pakkekalenderen liggende.

2 kommentarer:

  1. Det ser altså rigtigt hyggeligt ud, og selvfølgelig skal det foregå i nattøj :-)

    SvarSlet

Tak fordi du giver dig tid til at kommentere på mit indlæg.
Det er jeg rigtig glad for.

Kan du ikke lægge en kommentar, så skriv til engvang@postkasse.net