mandag den 10. marts 2014

Glimt fra søndagen...

Søndagens skønne vejr blev i går formiddags udnyttet til fulde. Mindste manden har fundet nogle spirende kastanjer de sidste par dage, og de skulle selvfølgelig plantes. Nu står de i læ og i solen på terrassen. Og så venter vi spændt.



Derefter stod den på forårsrengøring og klargøring af cykler. Ældste manden bruger sin cykel hjem fra skole dagligt, mens de andre to kun cykler herhjemme. De skulle begge en cykel op i størrelse, så de brugte meget tid på grusvejen over for os med at øve. Og når cyklerne har stået hele vinteren i laden, så var en vask nødvendig.


Jeg fik rengjort og snittet porre til fryseren. 32 poser med hver 250 gram i hver, så der er til nogen tid.


Sidste men ikke mindst var det tid til sko eftersyn. Tre drenge giver rigtig mange sko - ikke mindre end 27 par kunne jeg finde. Så der blev prøvet og lavet en sæk til genbrug.



Selv om det måske ikke var så meget, jeg nåede, så kan jeg godt mærke, at fysikken halter. Resten af dagen og aftenen tilbragte jeg i sofaen med benene oppe.

2 kommentarer:

  1. Jeg synes da det lyder som om du har nået ret meget! Og det er vel egentlig også vigtigere at have det godt end at nå en masse ...

    SvarSlet
    Svar
    1. Måske ikke så meget, men jeg har betalt prisen i dag.
      Jeg lærer åbenbart bedst på den hårde måde-:)

      Slet

Tak fordi du giver dig tid til at kommentere på mit indlæg.
Det er jeg rigtig glad for.

Kan du ikke lægge en kommentar, så skriv til engvang@postkasse.net