søndag den 2. marts 2014

Høns under vejs...

Jeg udklækker høns i øjeblikket. Hos Aslaug med bloggen Strikkefåret så jeg disse høns fra Fru Zippe første gang. Senere fandt jeg dem og en ny hane i serien i en butik. Jeg synes, de er skønne, men ville gerne have dem i andre farver, anden tråd type og anden slags stof.

Så jeg måtte selv i gang. Ved hjælp af denne app lykkedes det at genskabe så nogenlunde, og det er godt nok til mig. Denne gang har jeg dog valgt at udskrive mønstret i stedet for at sidde med Ipaden.

Så i disse dage udklækkes der høns og en enkelt hane. De tre høns skal i en aflang pude til bænken i entreen, mens hanen får en ramme på væggen derude. Det er i hvert fald planen lige nu.


2 kommentarer:

  1. Jeg overvejer stadig, hvad jeg skal med mine høns - en pude har været oppe og vende og måske bliver det også mit valg :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja - jeg synes, at de passer godt til en aflang pude med noget stof mellem hvert broderi-:)

      Slet

Tak fordi du giver dig tid til at kommentere på mit indlæg.
Det er jeg rigtig glad for.

Kan du ikke lægge en kommentar, så skriv til engvang@postkasse.net