mandag den 24. marts 2014

Jeg elsker pakker....

Først et billede af sidste uges buket, som jeg fik af manden min.


Derudover bød sidste uge på to modtagne pakker. Jeg elsker pakker - hvem gør ikke, hånden på hjertet. Også selv om jeg selv har bestilt dem.


Første pakke indeholdt denne bog.


I omtalen står der således:

"Dette er en bog om dine drømme. Du drømme om solmodne tomater, duggede vindrueklaser og duftende krydderurter.

Vejen til at få dit drivhus til at være, præcis som du drømmer om, er at blive fortrolig med både husets tekniske detaljer og med det specielle vækstmiljø, som dyrkning under glas indebærer.

I Drivhus og udestue lærer du fordele og begrænsninger ved forskellige typer drivhuse, om hvordan du driver planter frem og hvordan du får dem til at trives.

Her er også tips til, hvordan, du kan indrette dig, så drivhuset bliver en rar udestue, hvor du kan have venner på besøg, dyrke kreative hobbyer og frem for alt koble af.
"

Jeg faldt især over det med at blive fortrolig med husets tekniske detaljer og tænkte naivt, at det havde noget med bygningen af et drivhus at gøre.

Men nej - det var en bog om det at have drivhus og dyrke planter deri. Og det var ikke det, jeg regnede med. Billederne er fine, men jeg havde håbet på flere tekniske detaljer. Jeg mangler tekniske bygge detaljer.





Den anden pakke var derimod en fryd. Den indeholdt nemlig weekendpakken uge 11, nogle bedelys samt sæber fra Drømmegaven.dk.



Weekendpakken bestod af en bakke, to krus, en kande og en lille vase.





Jeg synes, den lille kande er rigtig god til buketter, og for nogle år siden købte jeg den første i blå.


Husk den igangværende give away fra netop Drømmegaven.dk. Deltag her 

4 kommentarer:

  1. Oj, godt du var glad for pakken fra mig! Hvor er de to kander søde sammen :-)
    Kh Nana

    SvarSlet
    Svar
    1. Der er heldigvis aldrig tvivl om udfaldet af pakkerne fra dig:-)
      KH Susanne

      Slet
  2. Nej hvor ærgerligt, at bogen ikke indeholdt det, som du troede.
    Den anden pakke ser altså også lækker ud!
    Jeg elsker også pakker, selv om jeg selv har sørget for, at de bliver leveret. :-D

    SvarSlet
    Svar
    1. Heldigvis går det sjældent så skidt, som denne gang:-)
      Heldigvis - for jeg vil gerne fortsætte med at modtage pakker!
      Gad vide om det er en pigeting, det med pakkerne?
      Manden deler ikke rigtig min begejstring over leveringerne:-)

      Slet

Tak fordi du giver dig tid til at kommentere på mit indlæg.
Det er jeg rigtig glad for.

Kan du ikke lægge en kommentar, så skriv til engvang@postkasse.net