onsdag den 28. august 2013

Kål problemer :-)

Det lyder slemt. Men det er egentligt ikke så ildelugtende. Jeg har i år haft tre slags kål i haven: Spidskål, rødkål og hvidkål. Og hvad er det blevet til ? Kalvefoder.....

Der er gået larver i. Jeg nægter at sprøjte i min køkkenhave - den skal være så økologisk som mulig. Så til næste år er der vist ingen vej uden om det - de skal dækkes til. Jeg synes bare, det er besværligt og grimt at se på. Så hvis nogen kender en smart og/eller nem måde at gøre det, så sig endelig til.

Lige nu - ja der bliver kalvene forhåbentligt glade for et ekstra fodertilskud.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tak fordi du giver dig tid til at kommentere på mit indlæg.
Det er jeg rigtig glad for.

Kan du ikke lægge en kommentar, så skriv til engvang@postkasse.net