mandag den 19. august 2013

Stof til lageret...

Som nævnt var jeg i lørdags i Ikast til fotograf med ungerne. Og så skal der handles i Stof og Stil i Herning ved samme lejlighed. Jeg manglende flere småting samt noget jersey stof.
 

Mindstemanden forelskede sig i noget stof med biler. Og mente det røde stof med blå stjerne ville passe forrygende til som ærmer. Nu må vi se....


De store er til rollespil og krig (desværre), så de fandt selvfølgelig noget stof til det. Samt et mønster på en kappe, så kunne jeg da lige sy et par stykker!!




 
Jamen det kan jeg da. Bare læg det bagerst i køen..... Nej mon ikke jeg også når det.
 
Nu skal der bare lige findes hul i vaskemaskinens program, for med tre drenge kører den ret ofte i forvejen.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tak fordi du giver dig tid til at kommentere på mit indlæg.
Det er jeg rigtig glad for.

Kan du ikke lægge en kommentar, så skriv til engvang@postkasse.net