lørdag den 31. august 2013

Det er nu, der skal tænkes forår...

Jeg skal have investeret i endnu flere forårsløg. Jeg er helt vild med blå og sorte tulipaner. Men også multifarvede, der er plantet i overflod tæt ved hinanden, synes jeg er flot. Og næste år skal jeg have mange flere. Jeg køber løg, når jeg finder nogle rundt omkring i butikkerne. Men jeg bestiller også hvert år ved Zimtrade, som jeg har gode erfaringer med.
 


 
Og så er det bare at vælge - og det er svært nok i sig selv.
 
Måske skulle jeg også investere i nogle krokus - de blå og hvide. Jeg er ikke så meget til gule blomster, med mindre der er tale om påskeliljer.
 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tak fordi du giver dig tid til at kommentere på mit indlæg.
Det er jeg rigtig glad for.

Kan du ikke lægge en kommentar, så skriv til engvang@postkasse.net